Қарағанды мен Балқаш қаласының арасын жалғап жатқан автобанның құрылысы 2019 жылы басталған болатын. Содан бері жұрт жол азабын тартып келеді. 363 шақырым қашықтықты бұрын 4 сағатта жүріп өтсе, қазір жарты күн жоғалтады екен.
Ералы Сабырақын, жүргізуші:
- Міне, Ақшатаудан таңғы сағат 4-те шықтық, әлі келе жатырмыз. Көліктен көлік қойған жоқ. Мына жол біткенше, біздің қалтамыз да тесіліп болатын сияқты. Жүріп жатқан жоқ жұмыс, баяу. Ешкім ешкімді білмейді, бәрі ұлтарақтай-ұлтарақтай қылып жерді бөліп алған.
Жауапты мамандардың айтуынша, жұмыс қарқынының бәсеңдеуіне бірнеше себеп бар. Біріншіден, материал тапшы. Оның үстіне, бағасы да шарықтап кеткен. Мәселен, жол құрылысының әу бастағы жобалық-сметалық құжаты 2016 жылы әзірленсе, қазір ол бағаға материалдарды табу мүмкін емес.
Мұсабек Манаш, мердігер:
- Мұндай жағдайларды келісімшарт жасаған кезде толық көріп-білгеніміз жоқ қой. Сондықтан материалдың бағасына қарай қосымша қаражат бөліну-бөлінбеуі қазір басшылықтың талқылауында. Әзірге барлығын өз ақшамызбен істеп жатырмыз.
Мамандар тапшылығы да жол құрылысына едәуір кедергі келтіріп отыр. Қазір еліміз бойынша 4 мың шақырым республикалық маңызы бар жол жөнделіп жатыр. Қазақстанда бұрын-соңды мұндай ауқымды жоба болмаған. Сондықтан: «Маман жетіспейді», - дейді мердігерлер. Тығырықтан шығу үшін жергілікті тұрғындарды оқытып, үйретіп жатыр.
Сырым Хамзин, «ҚазАвтоЖол» ҰК» АҚ ҚОФ директорының орынбасары:
- Қазіргі таңда жұмыстың 50% аяқталды. Жылдың соңына дейін жаңа төсем бойынша жол қозғалысын ашамыз ба деген жоспар бар. Кейбір жерлерде екі жолақпен ашамыз. 170 шақырымдай жолды шамамен 4 жолмен ашамыз ба деп отырмыз.
Жол құрылысы сегіз учаскеге бөлінген. Жоба құны 248 миллиард теңге. Қазір құрылыс басында 1400 адам еңбек етіп жатыр, шамамен 700-ге жуық техника бар.
Авторлары: Ардақ Асылханұлы, Сайран Ақамбаев, Аслан Демесбаев